Vodácký tábor 2016

Letošní vodácký tábor mladých hasičů se bude konat v termínu 2. - 16. 7. 2016, tradičně na řece Otavě. Případné dotazy směřujte na email: vodackytabor@sdhdubec.cz

Dokumenty k táboru ZDE

VZKAZY NA TÁBOR MŮŽETE NECHÁVAT ZDE
Více fotografií na našem Facebooku
Poslední plný táborový den jsme si maximálně užili. Ráno jsme po mejdanu, na kterém se podávala i cukrová vata, vstali později, abychom se řádně vyspali na nabitý program. Po snídani jsme se pustili do turnaje ve vybíjené. K obědu nám vedoucí připravili burgery přímo na ohni. Všechny přísady do burgerů jsme si pak mohli poskládat dle svých chutí. Odpoledne se na nás už zdálky smál Čochtan, který nás i letos navštívil, vyčinil nám za naše vodácké přešlapy a naopak nás pochválil za to, co jsme se na vodě naučili. Tábor nám strašně utekl a i když se všichni domů těšíme, ještě pár dní bychom spolu určitě zvládli :-) Nicméně, letos jsme ještě nestihli bojovku a tak nám nezbývá než ji zvládnout dnes večer :-)

Zítra budeme z Kestřan na Prahu vyrážet po obědě cca ve 13 hodin. Očekávejte nás tedy před ZŠ Dubeč (stejné místo, odkud jsme odjížděli) okolo 15.30 h. Kdyby nás opět zdržela dopravní situace, dáme určitě vědět.

Takže, tábořiště třikrát AHOOOOJ a příští rok zase!

A je to tu - závěr našeho tábora se bohužel blíží. Abychom si ho zpříjemnili, dnes večer chystáme závěrečný mejdan! V průběhu dne jsme ještě hráli pár her, ovšem s ohledem na počasí, které nám dnes opravdu nepřálo – pršelo snad celou noc a celý den až do pozdního odpoledne. Vybaveni deštníky a pláštěnkami jsme však neohroženě zdolali naplánovanou část programu. A jak je již tradicí, je nutností, abychom zde uvedli, co jsme dnes jedli J Takže, posnídali jsme cereálie s mlékem, k obědu jsme měli guláš s těstovinami, k večeři zase horkou polévku s krupičkou a vejcem (to abychom si nechali volné místo v bříšku na chlebíčky, brambůrky, čokoládové fondue, hranolky a jiné dobroty, které pro nás vedoucí přichystali na náš věhlasný mejdan). Zároveň nepodceňujeme ani přípravu tzv. kulturních vložek, které se skládají především z cirkusáckých představení jednotlivých družstev. Oujééé, my jdeme slavit! Tak zítra dodáme pár fotek, ať z toho i vy něco máte J
Jedenáctý táborový den jsme začali tradiční rozcvičkou. Následovala snídaně v podobě rohlíku s mrkvovou pomazánkou a samozřejmě ranní hygiena. Poté jsme zhlédli scénku, ve které jsme se dozvěděli, že v našem cirkuse někdo krade a my musíme objasnit spolu se soukromým očkem detektivní kanceláře Slepý Syn, kdo za těmito krádežemi stojí. Dopolední hry byly tedy zaměřeny na hledání důkazů a stop. Nevyhnula se nám však oblíbená hra – hod vejcem. Dopoledne jsme ještě zvládli absolvovat první letošní letecký den – no oni se vám kluci pochlubí, kteří to byli J. Před polednem jsme se pustili do příprav langošů. To byla ale dobrota! Našli se i takoví jedinci, kteří jich zblajzli 10. Po tom, co největší jedlíci umyli nádobí, jsme dohráli zbytek her a začali jsme se chystat na večerní kino. Počasí se nám sice odpoledne příliš nepřálo, ale my se zabavíme i v dešti – promítat se bude nějaký z výběru kreslených filmů a bude se podávat popcorn. Zítra nás opět čeká spousta zábavy a snad i to počasí nám bude přát.
Dnes jsme se probudili do deštivého dne. Alespoň se trošičku osvěžíme po parné štrece. Nyní se nacházíme na našem posledním tábořišti v Kestřanech. Po snídani jsme se všichni připravili na vodu a využili jsme chvíle, kdy bylo teplo a nepršelo a vydali jsme se na Štěkeň trénovat přejezdy na lodích v trošku silnějším proudu. Ukázalo se, že jsme se na táboře opravdu něco naučili a vedoucí nás moc chválili, že jsme šikovní. Odměnou za tuto makačku pro nás byl oběd v podobě výborných řízků s bramborem a kompotem. Odpoledne, když byla chvilička bez deště, jsme hráli opět hry v táboře. Trénovali jsme paměť a také jsme si zaběhali. Posvačili jsme ovocný salát s domácím perníkem a opět jsme se pustili do her. K večeři jsme dnes měli kuře na kari s těstovinami, tedy již tradičně oblíbené táborové jídlo. Večer nás déšť asi zažene brzy do spacáků, ale nám to vůbec nevadí, protože potřebujeme mnoho sil na další dny.
Dnes jsme absolvovali náš poslední velký přesun ze Střelských hoštic do Kestřan. Cesta i navzdory teplému počasí ubíhala velmi rychle a příjemně. Nyní máme již postavené tábořiště v Kestřanech, jsme najezení a chystáme se na večerní program.

Nebojte se na případnou bouřku jsme připraveni, jsme přece hasičský tábor.
Druhá polovina tábora začala parnými dny a tak jsme se snažili co nejvíce času opět trávit ve vodě. Dnes jsme si dopřáli lehce odpočinkový den a mohli jsme vstávat, kdy se nám chtělo. Posnídali jsme cereálie s mlékem či jogurtem a dopoledne jsme strávili každý tou činností, která nás baví. Někdo si četl, někdo hrál badminton a někdo využil volného času k plnění dovedností. Po obědě jsme se však věnovali hrám na lodích. Po večeři, ke které jsme si připravili rizoto, nás čeká návštěva místních airsofťáků, kteří nám toto hobby představí a ukáží nám, jak se s airsoftovými zbraněmi bezpečně zachází. Zítra nás čeká poslední přesun (hurááá poslední balení) a to do Kestřan. Zřejmě nás čeká pár deštivých dnů, ale nebojte, na vše jsme připraveni a vždy máme připravený náhradní plán.
Sobotní táborový den jsme strávili výletem do nedalekých Horažďovic, kde jsme poobědvali pizzu. V Horažďovicích jsme měli rozchod v jehož průběhu jsme si zahráli hru. Když jsme si dost užili lehce městského života :-), zamířili jsme opět k lodím. Úsek Horažďovice - Střelské Hoštice jsme si tedy pro úspěch sjeli znovu. Po cestě jsme se zastavili na Horažďovickém jezu, kde jsme si parádně zablbli ve vodě. Když jsme se vrátili do tábora a trošku si odpočinuli, opět jsme se vrhli do her - čekala na nás cirkusová střelnice. Večer si posedíme u ohně, něco si zazpíváme a pak se pořádně vyspíme na další den.

A ještě o jednu radostnou zprávu se s vámi musíme podělit - Matěj dnes slaví narozeniny! Takže jsme mu všichni popřáli, dostal hobla a ani vodácké hození do vody se mu nevyhlo :-)
Po včerejší štrece jsme se dnes  probudili na dalším tábořišti ve Střelských Hošticích, kde máme louku jen sami pro sebe. Po snídani jsme si uklidili ve stanech a pustili se do her. Vzhledem k tomu, že nám dnes počasí přálo, většina her se odehrávala na vodě. Také protože už loď bezvadně ovládáme, jedna z her se uskutečnila přímo na lodích. Převážnou část dne jsme si tedy užívali suprového přístupu k řece. Hlavním tématem pro odpoledne bylo však zlepšování našich kouzelnických schopností pod taktovkou kouzelníka cirkusu Aquaflo. Povečeřeli jsme špagety s boloňskou omáčkou a už se těšíme na velkolepou kouzelnickou show. Zítra se vydáme do Horažďovic, abychom doplnili nějaké ty zásoby dobrůtek a jistě se nám nevyhne i nějaká ta hra ve městě nebo po cestě. Jako překvapení nás v Horažďovicích čeká pizza, ovšem o tom v tuto chvíli ještě nic nevíme :-) Takže ahoooj, zítra se ozveme s dalšími fotkami a popisem.
Dnes jsme se přesunuli na naše třetí stanoviště ve Střelských Hošticích. Vzhledem k tomu, že nám počasí přálo a stále přeje, cesta ubíhala velmi rychle a příjemně. Teď už máme postavený tábor, ladíme detaily a vaříme večeří, dnes bude bramborová kaše s párkem. Zítra přidáme více informací a fotek i z dneška.
Včerejší den jsme z velké části strávili na štrece na naše další tábořiště v Dobršíně. Vyšlo nám moc hezké počasí, a tak cesta ubíhala jedna báseň. Stavbu stanů musíme ještě zdokonalit, ale k tomu budeme mít ještě mnoho příležitostí. Všichni jsme však ukázali, že jsme moc šikovní a že nám to na vodě moc jde. Ve čtvrtý táborový den jsme se tedy probudili do větrného dne na novém tábořišti. Vzhledem k včerejší štrece jsme měli o půl hodiny posunutý budíček, abychom se pořádně vyspali. Po snídani jsme zhlédli úvodní scénku cirkusu Aquaflo, která obsahovala vystoupení artistek, krotitele divé zvěře, medvěda na kolečku, věštbu naší věštkyně a také kouzelnické číslo kouzelníka Hokuspokustona. Následovalo každodenní uklízení stanů a samozřejmě ranní hygiena. Poté jsme se pustili do rozličných disciplín klauniády. Poobědvali jsme rýži s kukuřicí a vepřovým masem na kmíně a po tom, co jsme si odpočinuli, jsme se vypravili do nedalekého kiosku pro něco sladkého. Následovala druhá část klaiuniády a také plnění tábornických dovedností. Zítřek opět bude ve znamení přesunu na nové tábořiště, tentokrát do oblíbených Střelských Hoštic
Your image is loading...
doporučujeme používat
pro prohlížení našeho
webu
Name
Comment
Or visit this link or this one