Vodácký tábor 2017

Jak jsme slíbili vracíme se zpět s další dávkou fotek z našeho letošního ročníku otavského vodáku. Další táborový den jsme se v Dobršíne probudili do opravdu slunečného dne. Ranní rozcvička tedy musela nepochybně probíhat v řece. Následně jsme posnídali housku s rybí pomazánkou, uklidili jsme si stany (i když, ne každý z nás zřejmě pochopil, co znamená mít uklizený stan J) a vrhli jsme se na dopolední hru, která se odehrávala na lodích. Ještě před obědem jsme si zároveň připravili přírodní materiály na výrobu vlastních lapačů snů. Špagety s boloňskou omáčkou jsme snědli do poslední nudle, avšak málo z nás odolalo nákupu sladké tečky v nedalekém kiosku. Po poledním klidu jsme se hezky prošli do blízkého lesa, kde jsme otestovali svou hbitost v nejrůznějších disciplínách – prolézání pavoučí sítě, překonání příkopu po dvou lanech, přechod přes slackline a jiné. Nyní už se těšíme na vydatnou čočkovou polévku a plnění tábornických dovedností, kterými se bavíme snad každý podvečer. Déšť nás zastihl akorát když jsme byli v tábořišti, takže jsme se mohli včas schovat. Na podvečer máme tedy krásný ochlazený a čerstvý vzduch. Zítra nás čeká opět nabitý program, a tak se nám jistě bude po dnešku plném her krásně spát.
Tak už jsme dorazili do našeho druhého tábořiště v Dobršíně, i přestože bylo méně tak jsme si cestu po vodě užili. Vzhledem k tomu, že si všichni pomáháme, tak jsme měli tábořiště postavené coby dup a dokonce jsme ještě stihli popřát Jeníkovi k narozeninám. Fotek máme spoustu, ale ukážeme Vám je až zítra.
Dnes jsme se probudili do poněkud deštivého dne. Snídaní a rozcvičkou jsme si však zlepšili náladu a vrhli jsme se na úklid našich stanů. Následovalo dopoledne plné her – kamenný pétanque, střelba ze vzduchovky, střelba z luku a jiné. Energii nám pak dodal oběd ve formě bramborových knedlíků s masovou směsí a zelným salátem.  Polední klid jsme pak využili k odpočinku a nákupům v nedalekém kiosku. Jelikož se počasí během dne umoudřilo, odpoledne jsme plně využívali blízké koupaliště. Následovalo putování za šamanem starším, než je sám náš stařešina. Cestu k šamanovi jsme si museli najít podle jednotlivých indicií získaných na základě úkolů či nejrůznějších šifer. Nyní si už užíváme osobního volna a pomalu se chystáme na zítřejší štreku na naše druhé tábořiště v Dobršíně. Snad nám bude počasí přát a naše první stěhování proběhne pohodově stejně jako doposud vše ostatní.
A je to tady – další ročník  našeho vodáku byl opět zahájen. Po včerejší pohodové cestě autobusem jsme se všichni zabydleli ve stanech. Pak už jsme nelenili a hned jsme vyrazili na nedaleké koupaliště, abychom absolvovali náš první trénink na lodích. Večer jsme si opekli vuřty, zahráli jsme si u ohně pár her, zazpívali pár písniček a ulehli jsme do spacáků, abychom nabrali sil na následující den. Ten jsme pak začali samozřejmě rozcvičkou. Následovala snídaně ve formě domácího perníku a kakaa. Po tom, co jsme se dozvěděli, že musíme najít indiánský poklad a co nejdříve se přesunout do nové indiánské rezervace, jsme si vytvořili týmové vlajky a hábity odpovídající našim funkcím v týmech. Jelikož nám dnes počasí docela překvapivě přálo, vypravili jsme se po obědě a poledním klidu do Sušice na jez, abychom opět potrénovali svou vodáckou zdatnost. V mezičase jsme si pak zahráli pár pohybových her a nyní už se těšíme na večeři a každovečerní posezení u ohně s písničkami.
Vážení rodiče, po nedlouhé cestě jsme konečně dorazili do našeho prvního tábořiště Annína, tábor už stojí a počasí je zatím pěkné. Náplní dnešního dne bude seznámit se navzájem a také s loděmi a se základy vodáctví.
Karel Polák posílá fotografii (1).jpg
Your image is loading...
doporučujeme používat
pro prohlížení našeho
webu
Name
Comment
Or visit this link or this one